03 stycznia 2015

Nowy początek



 Postanowiłam pisać o tym co ważne w moim życiu, co było, jest i będzie w moim życiu na pierwszym lub jednym
z ważniejszych miejsc. Warto kochać, inwestować w miłość,
w relacje. To motto przewodnie tego blogu. Kogo możemy czy mamy kochać? Jako chrześcijanie mamy przede wszystkim kochać Boga i jego stawiać na pierwszym miejscu żeby reszta się „jakoś” poukładała i to „jakoś” to nie znaczy byle jak, ale najlepiej z możliwych sposobów. Następnie mamy kochać siebie, potem męża/żonę, następnie dzieci, rodziców
i innych bliskich nam ludzi oraz psy, koty, chomiki, papugi
i inne potwory zamieszkujące z nami pod jednym dachem. Dlaczego my jesteśmy przed mężem/żoną? A dlatego, że żeby kochać kogokolwiek musimy najpierw pokochać i zaakceptować siebie i dopiero później możemy wychodzić do innych. Miłości do siebie musimy się uczyć, w tym blogu będę opisywać swoje zmagania z walki o siebie o swoje zdrowie i wagę. Następnie zajmę się rozwojem osobistym, powrócę do regularnego zapisu ćwiczeń, zadań, które pozwolą mi i Tobie realizować cele jakie stawia przed nami życie. Podzielę się tym co mnie inspiruje, co motywuje i wskazuje nowe sposoby walki z własnymi słabościami,ale znajdzie się miejsce na to co poprawia mi humor, wprowadza harmonię i spokój w moje życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz